3080351308 |
Desenvolupament competencial de recursos TAC |
2015-2016 |
Assessorament. Secundària Obligatòria |
|
|
|
21/10/2015 - 4/4/2016 (21 hores) de 17:15h a 19:15h |
|
INS de Sant Andreu |
|
av. Bonaventura Pedemonte, 2 (Sant Andreu de la Barca)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VII
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Es pretén, per un banda implementar el moodle com a eina d'ensenyament i aprenentatge al centre i per una altra crear continguts relacionats amb totes les àrees del currículum, per tal de millorar els nivells d’aprenentatge TAC de totes les matèries i compartir les pràctiques amb TAC que es duen a terme al centre en les diferents àrees, de forma contextualitzada.
|
| |
Objectius |
- Analitzar les pràctiques docents implementades en el centre i acordar les que es duran a terme de forma generalitzada.
- Desenvolupar noves propostes d’activitats que incorporin les TAC de forma efectiva per a la millora dels aprenentatges.
- Reflexionar sobre el paper de les TAC en l’aprenentatge com a competència metodològica de l’alumnat.
- Establir acords de centre sobre els usos curriculars de les TAC en referència a coordinació entre àrees, tipologia d’activitats, estratègies metodològiques, treball interdisciplinari i instruments d’avaluació.
- Incloure els acords presos pel que fa a la incorporació de pràctiques en el pla TAC de centre, com a document de referència pel que fa als seus usos curriculars, dins del Projecte Educatiu.
|
| |
Continguts |
- Analitzar el contingut de les àrees.
- Valorarar les implementacions possibles en temes TAC per al desenvolupament competencial del curríulum.
- Proposar activitats d'ensenyament-aprenentatge de les diferents àrees.
- Planificar i s'experimentar a l'aula amb les activitats proposades.
- Aavaluar la formació i s’arribar a acords de centre sobre els aspectes a consolidar que quedaran recollits al Pla TAC del centre, dins el Projecte Educatiu.
|
| |
Formador/a |
Ana M. Sánchez Soto
|
| |
Avaluació |
S’avaluaran els següents aspectes:
- Acords presos incorporats al Pla TAC
- Nombre de recursos produïts en el marc de la formació.
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
shernan1@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
|
| |